Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc vám přeji, aby u vás nedošlo k situaci, kdy si nebudete přát žít. R^

0 0
možnosti
Foto

J16a25n93a 71M30a70j49o10v72á

19. 7. 2016 11:48

Smekám před Vámi. Zejména před Vaší věcnou otevřeností, kterou vnímám jako obrovskou odvahu.

Přeji Vám hodně důvodů k bytí.

0 0
možnosti
Foto

P54e39t92r 78H26e63s45s

19. 7. 2016 11:19

Moc vám děkuji za podporu. Váš PH.

1 0
možnosti

Pěkně napsané. Za mě euthanasie určitě ano. Vnímám to jako důležitý prvek osobní svobody. Ano, je potenciálně zneužitelná, ale co není zneužitelné...

0 0
možnosti

Zneužitelnost eutanazie - to je oblíbená mantra jejích odpůrců, aniž uvažují s tím, že mnohé lze zajistit zákonem - například, že může být provedena jen na základě výslovného a opakovaného přání pacienta, projeveného za plného vědomí za přítomnosti úřední osoby a svědků. Námitky, že v mizivém procentu případů mohou pacienta k takovému přání donutit nejbližší příbuzní (zpravidla jeho děti kvůli bytu, či jiným výhodám) podle mne neobstojí, protože i za těchto okolností to bude pořád jeho rozhodnutí.

0 0
možnosti

Děkuji za názor i za jeho věcné vyjádření. Děkuji i za to, že mě nutíte k zamyšlení. Jste ohromný bojovník, máte můj obdiv. Netuším, co Vám přát. Každopádně co nejpozvlovnější a nejsnesitelnější průběh nemoci, jak jen to jde. A především Vám přeju hodně sil a entusiasmu pro boj s nemocí a ať Vám život přináší tolik radostí, aby Vám stál za to žít.R^

0 0
možnosti

J53i11ř17í 28N58o78s88e16k

16. 7. 2016 19:10

Jste úžasně věcný a zřejmě i statečný. K Sudetům mám nitěrný vztah, takže máte další body navíc.

Moc přeju, aby vám život přinášel důvody k existenci co nejdéle. R^

0 0
možnosti

Po přečtení vašeho článku jsem pocítil smutek a lítost, že jste onemocněl touto chorobou.Ale také obdiv k Vám, že se k nemoci stavíte tak jak jste napsal.Myslím si, že ve výjimečných případech by měla být eutanazie povolena.Ale je otázka kdo z lékařů by ji měl dělat.Ale i dlouhá doba udržování života má pro nemocného význam.Každý den je naděje na nové léky

4 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2569x
Jsem vystudovaný chemik, pozdeji pracovník ve farmacii a konečně ve finále učitel na SŠ. Momentálně jsem ochrnutý kriplík s ALS. Mým cílem je klást otázky a snažit se najít odpovědi na složitosti dnešního světa, ve kterém už moc nepřemýšlíme. Jestli Vás můj blog přiměje k zamyšlení, budu radši, než být blogerem roku.

Seznam rubrik