Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proč si někdo dělá zbytečné starosti spekulacemi kdo koho volil a kdo koho bude volit. Volby jsou správně tajné. Volba patří k tajemstvím lidské duše. Nejhumornější jsou ti co říkají "já jsem ho volil a příště ho volit nebudu". Nechápu proč to těm ostatním říkají? Myslí si, že to někoho zajímá? Mýlí se! A trapné je, když výzkumníci, vyzkoumají, že nevzdělanci volili kohosi a vzdělanci jiného kohosi. To je trapnost maximální. Naštěstí hlas ve vobách má stejnou hodnotu jak "pána" tak "kmána".

0 0
možnosti

J34i15ř91í 32D56a83n81i20š

14. 11. 2016 13:57

"Lze říci, že venkov většinou volil Zemana. Zemanovi voliči jsou hlavně starší lidé 50+, z venkova, levicově zaměření, kmenoví voliči KSČM a ČSSD, většinou chudší a měně vzdělaní."

Hm, žiju v Brně, což není venkov. 50+ mi opravdu není. Levicové zaměření do značné míry postrádám. Komunisty ani oranžové komunisty jsem nikdy nevolil. Chudší také nejsem, spíš je můj příjem na úrovni průměrného platu. A vzdělání mám vysokoškolské (technického směru).

Tak to jsem podle autora netypický Zemanův volič.

Že Zeman lže, mi nevadí. Je to politik, takže to jaksi automaticky předpokládám.

A k jeho protikandidátovi - všechno, co autor popisuje, bych mu odpustil, nebo se tím ani nezabýval. Ale vadí mi moc, že podepsal ACTA a uznal nezávislost Kosova. Tím pro mě bylo jasné, který z kandidátů je menší zlo.

1 1
možnosti

J17a15n 68D64o90s61t37a81l

19. 11. 2016 20:34

Kdyby takovi jako vy Zemanovi vycitali jeho opilost na verejnych akcich, jeho kazdodeni rozdelovani spolecnosti, drzel by se trochu vic zpatky a mohl ny byt i docela dobrym prezidentem. Takhle je to jenom zly a hulvatsky clovek, ktery prezidentsky urad zaslapava do blata a kupodivu mu stale hodne volicu tleska, at udela sebevetsi ostudu.

3 1
možnosti

Zemana může v současné chvíli (ale to platilo i u minulé volby) volit jenom skutečně jednoduchý člověk, který neumí pořádně analyzovat jeho projevy chování. Lidé skutečně se životem nespokojeni, frustrovaní, nemající absolutně přehled o souvislostech. Diskuze to ukázala jasně. Hezkou neděli, pane Hessi. :-P

5 1
možnosti

No jistěěě. Dyť je to v te brožuře.

0 0
možnosti
Foto

Pokud bude kandidovat Miloš Zeman, tak jej budu volit.

V případě, že bude kandidovat Michal Horáček či Michal Kocáb, tak budu raději volit Zdeňka Škromacha, než tyto dva kavárníky.

4 9
možnosti
Foto

Porazit Zemana bude velmi těžké, protože slušný člověk je proti sprosťákovi v nevýhodě. Aby ho mohl porazit, musí přistoupit na jeho způsob boje. Jenomže který slušný člověk ze sebe dobrovolně udělá lháře a neomalence?

11 3
možnosti

J94i83ř59í 92D92a23n42i28š

14. 11. 2016 14:03

Žádný slušný člověk v politice není. Žádný pravdomluvný člověk v politice není. Takže lháře ze sebe případný protikandidát dělat nemusí, protože jím už je.

S tím neomalencem máte pravdu. Pokud nahradí politickou korektnost neomaleností, ve volbě mu to pomůže.

0 1
možnosti

J45a76n 75R89á19ž

4. 11. 2016 14:08

Nepodceňoval bych skutečnost, že velká množina voličů, kteří nepřišli v prvním kole, neb ani jeden kandidát neměl jejich sympatie, do druhé kola šla volila negativně. Čili volila ze dvou zel to, které považovali za menší. Já například Zemana nesnáším už od devadesátých let, když jsem ho poznal osobně, ale neuměl jsem si představit, že by náš prezident hlásal do světa názory, s jakými se Schwarzenberg prezentoval v průběhu své kampaně.

S nadějí očekávám, že se vynoří kandidát, který bude soupeřem Zemana v tom, jak se prezident má chovat, nebude lézt do zadku žádné mocnosti, ale bude mít přibližně stejné názory se Zemanem na kolonizaci Evropy, na nutnost nového restartu EU a bude upřednostňovat ekonomické zájmy České republiky před představami naivních lidskoprávních idealistů.

4 0
možnosti

Já jsem v prvním kole nevolil ani jednoho a ve druhém jsem znehodnotil svůj hlas.Proč jsem nevolil Zemana vysvětlovat nemusím,ale Schwarzenberg se pro mě stal nevolitelný v okamžiku "odejití" jednoho zaměstnance ministerstva zahraničí, který upozornil na korupci.Snad to byl Michálek,už si nepamatuju,ale pamatuji si rozhovor s knížetem,který o celé kauze věděl a neřešil ji.Člověk,který má bordel v úřadě,kterému vede,nemá na Hradě co dělat.

4 0
možnosti

"Opilost (viróza) na veřejnosti, kladný vztah k alkoholu a nikotinu, těmto voličům nevadí. Spíše jim imponuje. Konečně je na hradě někdo jako oni."

Myslím, že není rozumné užívat kombinaci slov ALKOHOL NIKOTIN HRAD.

Nějak to vyvolává potřebu upozornit, že ten dnešní prezident je v porovnání s jedním ze svých předchůdců v podstatě abstinent a nekuřák.

3 3
možnosti
Foto

Walter Edward Kurtz na facebooku:

"Největším nepřítelem pravdolásky, je sama pravdoláska"...

V podstatě je dobré, že se teď pravdoláska tak aktivizovala, jejich největším problémem je, že neznají míru...

1) neznají míru v urážení prezidenta, a nejde teď jen o Zemana, ale celkově o ten úřad...

2) neznají míru ve vzájemném dohazování si kšeftů, placených ze státní kasy...dotací, grantů, postů...

3) neznají míru ve zbožštění jejich idolu Václava Havla, a tím ho dehonestují více, než to za své politické kariéry v české i slovenské a mezinárodní ne-politické politice stihl on sám...

4) neznají míru v tom, čemu říkají, že "konají to dobro pro všechny", a tak se z toho stává všeobecně nesnesitelné zlo...

5) neznají míru v tom, co je pro život důležité a v tom, co je jen pozérství...

P.S. Kdyby tu míru znali, mohli by mít nakonec i pravdu...ale to se nikdy nestane, protože tu míru nikdy nepochopí, a když, tak nejsou ochotní ji akceptovat...

(http://viditelny-macek.cz/public/kapitola.phtml?kapitola=139069&menu=0)

11 5
možnosti
Foto

P47e73t22r 55H93e41s82s

4. 11. 2016 12:24

Mohl by ste k jednotlivým bodům uvést priklady.

1 0
možnosti

Já ho budu volit znovu, pokud do toho půjde.

4 3
možnosti

Sice jsem ho nevolil, ale pokud proti němu nepůjde Šichtařová, dám mu svůj hlas rád.

3 2
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2569x
Jsem vystudovaný chemik, pozdeji pracovník ve farmacii a konečně ve finále učitel na SŠ. Momentálně jsem ochrnutý kriplík s ALS. Mým cílem je klást otázky a snažit se najít odpovědi na složitosti dnešního světa, ve kterém už moc nepřemýšlíme. Jestli Vás můj blog přiměje k zamyšlení, budu radši, než být blogerem roku.

Seznam rubrik