Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nechápu. Napíšu komentář a ten někam zmizí ;-(

0 0
možnosti
ZH

R^

Já se tím netrápím. Šel jsem o úroveň výše. Myslete si, že Vaše vlast je Evropa.

Stejně máme geny pomíchaný, jen by to chtělo společný jazyk. :-)

1 0
možnosti
Foto

P74e63t72r 67H80e66s80s

23. 11. 2016 11:14

souhlasím

0 0
možnosti
MK

Rv Kdyby člověk znal jen Váš článek, velmi by se divil, jak to, že se ti Češi v té jejich kotlině vůbec udrželi?!! V jiných textech skoro polemizujete se svobodou projevu v rámci zákona a nakonec máte problém s definicí vlastenectví. Těch bude jistě více, ale lze vycházet z jednoho základu: ohrožení národa obecně a nebo ztráta identity.

0 0
možnosti
Foto

P25e69t10r 86H56e84s25s

22. 11. 2016 16:24

No Češi opravdu měli namále. Nebýt pár národních buditelu tak jsme se jako narod propadli na uroven Basku, nebo keltských Iru.

0 1
možnosti
JK

Když jste narazil na ten pravopis, tak v titulku takto postaveném by měla být mezi "vlastenectví a co" čárka nebo pomlčka, případně vykřičník či otazník, ale v tom případě by Co muselo začínat velkým písmenem. ;-)

Jinak je váš text zajímavý. S něčím by se dalo trochu polemizovat, něco upřesnit, hlavní ale je, že jste nahodil otázku, čím je český národ v evropském a světovém kontextu? Párkrát jsem se toho ve svých textech také dotkl. Zajímavý názor vyjádřil kdysi Milan Kundera, kterého jste v článku také zmínil. Takže Kundera soudil, že obrození a další samostatná existence našeho malého národa má smysl, pokud budeme mít osobnosti, které budou svět zajímat natolik, aby se třeba kvůli tomu byli ochotni naučit česky a podobně. Jinak by se nám prý lépe žilo v rámci velkého německého národa, jako například Lužičtí Srbové.

1 0
možnosti
JZ

To dobre na tomto clanku je, ze nastoluje otazku, co je to vlastne vlastenectvi. Osobne bych byl rad, pokud by se ten termin dal cahpat a vykladat volneji. Napriklad ja v zadnem pripade nejsem vlastenec ve smyslu hrdosti na ciny mne naprosto neznamych lidi, kteri se akorat shodou okolnosti radi ke stejnemu narodu. Jsem ale vlastenec v tom smyslu, ze mi zdejsi prostredi a hodnoty, ktere se zde dlouhodobe vyznavaji, plus minus sedi (samozrejme ne na sto procent, ale celkove vzato jsem relativne spokojen) a nechci, aby se toto prostredi bez dostatecne dobreho duvodu (kterym muze byt - jen pro ilustraci - treba pad metoritu) zasadnim zpusobem zmenilo.

0 0
možnosti

Za poslední odstavec karma, pane Hessi.

Není ale pravdou, že by "Česká státnost rokem 1620 mizí na tři sta let."

0 0
možnosti
Foto

P95e87t71r 56H84e60s24s

21. 11. 2016 11:52

Omlouvám se, lepsi by asi bylo napsat český stát než statnost.

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2569x
Jsem vystudovaný chemik, pozdeji pracovník ve farmacii a konečně ve finále učitel na SŠ. Momentálně jsem ochrnutý kriplík s ALS. Mým cílem je klást otázky a snažit se najít odpovědi na složitosti dnešního světa, ve kterém už moc nepřemýšlíme. Jestli Vás můj blog přiměje k zamyšlení, budu radši, než být blogerem roku.

Seznam rubrik