Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J34i76ř43í 54N65o32s93e37k

8. 12. 2016 9:49

Nějak moc popletené. Nevybral jsem si přesně, v čem je problém, jen vaše přesvědčení, že vyjadřování nenávisti jistí úspěch.

Hm - jednak to vyjadřování nenávisti není, jednak úspěch mají zaručený kočičky (díkybohu;-D). Zkuste to přes mazlíka, to je extrakce láskyV

1 1
možnosti
JN

On o je to jednodušší.

Stává se, že čtyřleté dítě, když nakreslí obrázek autíčka, je přesvědčeno, že jeho obrázek je to nejhezčí obrázek na světě a nechápe, jak se někomu může líbit taky něco jiného. Většina dětí z toho vyroste.

2 0
možnosti
Foto

Myslím, že to pro každého z nás má toto psaní svůj smysl, a ani nemusíme být populární. Může to být třeba skvělá terapie.

Před pár dny jsem tu napsala o mém vztahu k Panně Marii, a četlo to jen pár lidí. Ovace jsem samozřejmě nečekala. Jen jsem tak trochu doufala, že na podobné vlně bude i někdo další. Asi není. Anebo nerad píše. Nebo tu není přihlášený. Možností je víc.

Naštěstí mám dost prostoru k vyprávění příběhů v reálném životě. Nejen v tom blogovém. Tolik štěstí jiní blogeři nemají a proto i chápu jejich zdejší aktivitu.

Teď třeba váhám, mám-li tu psát o mém vztahu k vílám. Není-li to příliš osobní. Ale zas mě baví se o to pokoušet, některé méně obvyklá témata rozvíjet.

Tak uvidíme. Mějte se hezky a buďte přesně tím, čím jste. To je to nejlepší.

4 0
možnosti
SB

Vy chcete psát jako paní Šichtařová?

Tak to máte jedinou šanci, jak toho dosáhnout: že by paní Šichtařová šla rapidně dolů a klesla až na Vaši úroveň.

Pokud se to nestane, nebudete jí sahat ani po kotníky.

8 3
možnosti
VK

Slavomír nepochopil. Ostatně jako často.

11 3
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2569x
Jsem vystudovaný chemik, pozdeji pracovník ve farmacii a konečně ve finále učitel na SŠ. Momentálně jsem ochrnutý kriplík s ALS. Mým cílem je klást otázky a snažit se najít odpovědi na složitosti dnešního světa, ve kterém už moc nepřemýšlíme. Jestli Vás můj blog přiměje k zamyšlení, budu radši, než být blogerem roku.

Seznam rubrik