Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Peťa, když už o mě pišeš, tak si aspoň přečti par mojich blogu, a nejen tytulky...: http://vetvicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=558904 Jako analyza teda nic moc, ale jako blog dobre. Mimochodem, muj prvni, devět roku stary blog ma karmu jen 27, takže chvilu to trva. Držim palce R^

1 0
možnosti
Foto

P36e66t85r 65H81e59s41s

12. 12. 2016 12:09

Moc díky, ale ten blog nebyl o vás / tobě, ale o tom co chtějí lidé číst. Rozhodně se nejedná o analýzu tvých blogů, na to jsem jich přečetl málo a jen z posledního období. I když na můj vkus jdeš čtenářům, zvlášť těm nespokojeným hodně naproti. Také tvoje levicová rétorika mi nesedí, ale to je můj problém. Na můj vkus své čtenáře nenutis přemýšlet. Myslet vlastní hlavou, to v apatice nekoupí. Takže všechno dobrý a krásný advent.

0 0
možnosti
Foto

Elegantně trefné. Tak proč brát ten lehký tón tak ztěžka a potrefeně, vážení diskutující?

5 0
možnosti
MS

I když nejsem příznivcem vzájemného napadání mezi blogery, dávám vám zapravdu v tom, že kromě vtipu ovládá pan Větvička skvěle i disciplínu, zvanou populismus.

2 0
možnosti
JR

J16a17n 81R52á39ž

8. 12. 2016 19:09

Závist nebo nenávist bylo hnacím motorem k sepsání tohoto pamfletu?Rv

3 1
možnosti
Foto

a co takhle najít si svoji vlastní cestu?;-)

7 0
možnosti
Foto

to je moc pracné a rizikové.... ;-)

3 0
možnosti
Foto

H68a88n45a 25V17l39k98o16v54á

8. 12. 2016 13:53

A hele - další lustrační úředník...navíc to dělá zadarmo. Je mi srdečně jedno co živí Větvičku, stejně jako je mi jedno co živí vás - i když nepsal jste někde, že jste invalidní důchodce? Na odpovědi netrvám, je mi to skutečně šumák. Vaše blogy povětšinou nečtu. Větvičkovy a Šichtařové ano. Jeden je zábavný a druhá populárně naučná. Vy jste svoji parketu ještě nenašel.

5 3
možnosti
OF

Všimla jste si toho ALS pod fotem ? A víte co to je ?

Pán Hess píše k věci. Ti dva se dají číst, ale populárně naučná Šichtařová ?

Možná, ale pro ty slabší duchem....;-DRv

0 1
možnosti
JH

Jak praví staré přísloví - Psi štěkají, ale karavana táhne dál:-)

1 0
možnosti
OF

Od té doby , co skončilo Rudé právo, člověk si moc nepočte.

1 0
možnosti
Foto

I77v61a21n 14M17a91r71e41k

8. 12. 2016 12:35

"Větva" 1*** R^ [>-]

1 0
možnosti
RV

ano, pokud je vaším cílem v blogování karma, řiďte se svými pravidly....

0 1
možnosti
JR

To ale nejsou pravidla pana Hesse. Jsou to pravidla úspěšných blogerů.. :-P

2 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2569x
Jsem vystudovaný chemik, pozdeji pracovník ve farmacii a konečně ve finále učitel na SŠ. Momentálně jsem ochrnutý kriplík s ALS. Mým cílem je klást otázky a snažit se najít odpovědi na složitosti dnešního světa, ve kterém už moc nepřemýšlíme. Jestli Vás můj blog přiměje k zamyšlení, budu radši, než být blogerem roku.

Seznam rubrik