Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chlape...jste statečnej...R^

0 0
možnosti
Foto

P15e59t64r 26H95e47s54s

11. 1. 2017 17:08

nemám jinou možnost

0 0
možnosti
JR

J32a31r82a 98R67a37n91k

22. 12. 2016 19:32

Jste uzasny, dik za dokumentR^R^

1 0
možnosti
Foto

P66e96t91r 26H49e81s59s

21. 12. 2016 11:40

Moc vám všem děkuji za podporu a přeji vám všem krásné a pohodové vánoce a hodně zdraví a štěstí v novém roce 2017.

0 0
možnosti
DP

Pane Hessi, také děkuji za dokument. Jak psal pan Řehůřek, dobrá a potřebná osvěta. Chci dodat, že švédská televize udělala a pak vysílala trochu podobný dokument (který si většina ženské švédské populace hodně proplakala a nemálo mužů také - proč se dovíte o pár řádek níž) o její bývalé a velmi populární hlasatelce Anna Carin Lindquist, kterou tato nemoc také postihla. I když v dokumentu je její tvář už dost poznamenaná nemocí, dá se ještě vytušit, hlavně na začátku dokumentu, (byl natáčen delší dobu), že to byla velmi krásná a příjemná žena. Dokument se podobá Vašemu, ale po tom, co končí záběry s paní Lindquist - sice stále ještě mohla mluvit, ale už jí nebylo skoro nic rozumět, tak na počítač naťukala "to stačí, už nemám co říct" - to už se nacházela v poslední fázi nemoci. Dokument pak byl doplněn rozhovory s lékaři o nemoci ALS, diskuzi a krátkým dokumentem o dalším postiženém, který také nehodil "flintu do žita" a s nemocí se rozhodl porvát. Možná by bylo dobré Váš dokument něčím podobným doplnit, pošlu mejl na ty dva pány, co dokument s Vámi udělali. Bohužel dokument je jenom ve švédštině, ale v případě zájmu je link zde: https://www.youtube.com/watch?v=1WLSxSXrY8s

0 0
možnosti
DP

Omlouvám se, napřed jsem "sesmolil" předchozí příspěvek, když jsem jej odeslal, tak ten "zmizel" v cyberprostoru a další čas se neobjevoval, proto jsem napsal nový a teprve po jeho odeslání se objevil i ten první. Asi "lepilo relé" jak se jsme začátkem 60 let min. století říkali technickým "šotkům".

0 0
možnosti
DP

Já Vám také děkuji pane Hessi, ten dokument pomáhá "vyplnit" velkou osvětovou mezeru. Velmi oceňuji, že i přes tak velké potíže stále blogujete, na to je jistě potřeba velkou psychickou sílu. S ALS jsem přišel do kontaktu před dvaceti lety, kdy na tuto nemoc onemocněla moje bývalá učitelka japonštiny. Jinak švédská televize udělala a pak vysílala podobný dokument o velmi populární hlasatelce šv. televize Anna Carin Lindquist, kterou tato nemoc také postihla, byla to velmi krásná žena (v dokumentu je už její tvář dost poznamenána nemocí) , dokument se z části podobal Vašemu, ale pak tam byla, po tom, co už paní Lindquist nebylo vůbec rozumět co říká a tak na počítači naťukala, že už končí, i tak zvaná "populárně medicínská část" kde se lékaři znažili vysvětlovat, co ALS vlastně je. Možná by se Váš dokument mohl nečím podobným doplnit? Švédský dokument je bohužel dostupný jenom ve švédštině, a je také delší než ten Váš, ale v případě zájmu dávám zde link na něj. Dokument se nazývá (přeloženoi do češtiny) Můj boj s časem. https://www.youtube.com/watch?v=-MpyeZm3m5o

1 0
možnosti
Foto

Pane Hess, patnáctiminutový dokument!? No na to se dívat nebudu, říkal jsem si! Hleděl jsem do posledního titulku! Vím, že jsou chvíle i mimo kameru, kdy to asi není tak pohodové, ale vidím ve Vás optimismus a naději, že i tak se to dá zvládat.

Přeji Vám, manželce, synovi a všem kolem Vás osobní štěstí.

Říkám si, že všechno zlé přece musí být k něčemu dobré. Člověk alespoň lépe pozná co v kom je.

1 0
možnosti
JR

J19a95n 81R88á31ž

20. 12. 2016 11:56

Když mi lékař na onkologii vysvětloval co vlastně mám za nemoc, tak mimo jiné řekl: Je dobře vědět,že máte smrtelnou nemoc, ale nejdůležitější je, naučit se tím žít. Dokud to jde.

MOC VÁM FANDÍM! :-)

3 0
možnosti

Dobrá a potřebná osvěta. Díky pane Hessi.

3 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane Hessi, jste sympaťák a máte štěstí na ženy kolem sebe, koukám. Určitě dobrá práce snažit se seznamovat širší veřejnost s touto nemocí. Akorát jsem v tom doprovodném textu zahlédla dvě hrubky, na začátku slovo paralyzovat (ne s měkkým i) a na konci slovo vyrobila nemá po b tvrdé. Možná by šlo ještě opravit, ať to působí opravdu profesionálně.

A moc vám přeji, ať si udržíte to smíření se stavem věcí. A snahu něco dělat, dokud to jde. Tohle my ostatní totiž potřebujeme, ukazovat nám, že zdraví není samozřejmost. A že smrt je součástí života.

Mějte se co nejlépe.

4 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2569x
Jsem vystudovaný chemik, pozdeji pracovník ve farmacii a konečně ve finále učitel na SŠ. Momentálně jsem ochrnutý kriplík s ALS. Mým cílem je klást otázky a snažit se najít odpovědi na složitosti dnešního světa, ve kterém už moc nepřemýšlíme. Jestli Vás můj blog přiměje k zamyšlení, budu radši, než být blogerem roku.

Seznam rubrik