Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

,,Co vlastně chtějí sluníčkáři II."

Už Váš nadpis je, a to vědomě, zavádějící a s tímto jasným cílem. Sluníčkáři= ti hodní, rozumní, obdivu a úcty hodní. Ti ostatní pak jejich opak.

Článek jsem četl, a celý, nikoli toliko nadpis. Zkopírovávat z něj jednotlivé pasáže za účelem jejich vyvracení a upozornění na jejich, m.j. mnohdy až do očí bijích protichůdnost, považuji za bezpředmnětné. Každý soudný člověk je jistě postřehl a postřehne sám.

9 1
možnosti
Foto

P.S.: jeden z křiklavých případů za všechny: ,,Nebojme se šaríi, pro nás neplatí!"

Dle mého nemůže platit nikde, kde je dodržována zákl.listina práv a svobod!

8 0
možnosti
OV

běžte se projít s rodinou někam do no-go zóny a pozdravujte tam;-D

9 1
možnosti
Foto

Opět výborný článekR^

0 19
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 1
možnosti
JP

J50o74s74e80f 85P35i75b76i14l

30. 9. 2016 15:08

Jsem rád, že neučíte moje děti...

18 2
možnosti
MJ

chtěl jsem dát plus

4 0
možnosti
JS

Hezky napsané... Mám rád tento inteligentní humor ala Cimrman... Naprosto vážným způsobem a s "vážnou tváří" pronášet úplný nesmysl... ;-D

22 1
možnosti
ML

M26a50r69t88i86n 86L72a40c41o

30. 9. 2016 19:18

A Polický naletel...;-D

3 0
možnosti
PD

Mít dítě u Vás ve třídě, okamžitě ho přehlásím na jinou školu!

18 1
možnosti
JK

J18a50k10u45b 22K51o29s

30. 9. 2016 14:02

Až mě děsí, že učíte. Tolik naivity se jen tak nevidí. Opravdu si nedokážete představit situaci, že třeba u práva šaría, ho skupina militantních muslimů bude prosazovat silou a umírněná část muslimů se raději podřídí? A ta hrstka původních ateistů nebo křesťanů raději přestoupí na islám, nebo konvertuje, než aby měla problém? Ne zítra, ale při neregulovaném přílivu migrantů třeba za padesát let?

10 1
možnosti
JH

Chlapče nešťastná.

14 1
možnosti
ML

Připomínám panu Hessovi, že dle muslimské víry, když jim někdo pomůže, tak jen koná svou psí povinnost, protože je předurčen sloužit muslimům.

Už jen to je důvod nepomáhat jim!

15 1
možnosti
JS

Ještě jsem si všiml jedné skutečnosti. Je zajímavé, že s pojmem jako je slovo "čmoudi" nejvíce operují právě takzvaní sluníčkáři. Snaží se tento pojem manipulativně vnutit do úst svých kritiků a oponentů, aby je na oplátku mohli nazývat "zaprděnými slušnočechy". Ve skutečnosti tím vyjadřují pozoruhodnou benevolenci k excesům cizí kultury, zato doslovný odpor k vlastní civilizaci.

Názorně tento postoj v červnu tohoto roku vyjádřil německý ministr financí Wolfgang Schäube, který je oporou kancléřky Merkelové. Prohlásil, cituji: "bez přistěhovalců Evropě hrozí degenerace v příbuzenských sňatcích a muslimové přispívají k otevřenosti a různosti." Mluvil také o "tureckých ženách ve třetí generaci" a označil je výrazem "enormí inovační potenciál".

Tito lidé už se ani nesnaží své vysněné eugenické vize nového světa tajit. Klidně uveřejňují své plány na doslovné vykřížení nových Evropanů a lidi chápou jako genetický materiál. To je pravý sluníčkářský postoj.

20 1
možnosti
LV

L50i32b70o20r 94V32a68n68ě59k

30. 9. 2016 13:26

Mně patrně kvůli použití tohoto slůvka byl vymazán příspěvek - kde jsem se v podstatě dokonce proti tomu ohradil odkazem na věcná fakta. A byl vymazán způsobem, kdy mi naskočil další strike vedoucí k úplnému zablokování.

Chci věřit, že šlo o omyl a nepochopení.

4 1
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2569x
Jsem vystudovaný chemik, pozdeji pracovník ve farmacii a konečně ve finále učitel na SŠ. Momentálně jsem ochrnutý kriplík s ALS. Mým cílem je klást otázky a snažit se najít odpovědi na složitosti dnešního světa, ve kterém už moc nepřemýšlíme. Jestli Vás můj blog přiměje k zamyšlení, budu radši, než být blogerem roku.

Seznam rubrik